Reumatologimottagningen i Helsingborg flyttar

Reumatologimottagningen flyttar som en del av om- och nybyggnation av Helsingborgs lasarett.

Information från Region Skåne:

Från och med den 13 april 2015 hittar du Reumatologimottagningen i nya lokaler på Helsingborgs lasarett. Då flyttar vi från de nuvarande lokalerna till de nya lokalerna på gatuplan.
Ny ingång till mottagningen blir från Prins Kristians gata.

• NY LOKAL – SAMMA VÅRD
    För dig som är patient eller anhörig är det bara lokalen som förändras. Personalen och den vård som du eller din närstående får kommer att vara den samma som tidigare. Betalning sker via betalkort eller faktura på mottagningen.
  • VI BYGGER OM – KOM I GOD TID
    Flytten av reumatologimottagningen är en del av om- och nybyggnationen av Helsingborgs lasarett. Om- och nybyggnationen innebär att det kan vara svårare för dig att hitta parkeringsplats och rätt lokal. Vi ber dig därför att vara ute i extra god tid när du besöker oss. Parkeringshuset är för tillfället stängt.
  • SÅ HITTAR DU RÄTT
    För att hitta rätt nästa gång du besöker oss på Reumatologimottagningen så kan du följa skyltarna från parkeringsplatserna mot Akutmottagningen. Den nya Reumatologimottagningen ligger på Prins Kristians gata, bredvid akutmottagningen.