DHS hjälpmedelsbutik!

Hej!
Här kommer lite information om Hjälpmedelsbutiken.
Vi finns på Ringstorpstorget, Kurirgatan 1, i Helsingborg.
Våra öppettider är mån-fre mellan 10.00 och 14.00 alla helgfria vardagar.
Telefon 042-17 72 73

Hos oss kan du köpa funktionella redskap som underlättar vardagen.Huvuddelen av vårt sortiment finns på Hjälpmedelsbutikens hemsida, dhshelsingborg.se.För övrigt kan våra varor ses antingen i butiken eller i katalog.

Du kan även hyra rullstol, rollator och toalettförhöjning genom oss.
Ring och boka!
Som medlem i någon av våra föreningar har du 10% på hela köpet.
(gäller ej uthyrning)
Välkommen att besöka oss!
Birgitta och Britt-Marie
Hej! Här kommer lite information om Hjälpmedelsbutiken. Vi finns på Ringstorpstorget, Kurirgatan 1, i Helsingborg. Våra öppettider är mån-fre mellan 10.00 och 14.00 alla helgfria vardagar. Telefon 042-17 72 73 Hos oss kan du köpa funktionella redskap som underlättar vardagen. Huvuddelen av vårt sortiment finns på Hjälpmedelsbutikens hemsida, dhshelsingborg.se. För övrigt kan våra varor ses antingen i butiken eller i katalog. Produkter ur vårt sortiment, som vi ej har på lager, kan vi beställa med kort leveranstid. Vi står givetvis för frakten! Du kan även hyra rullstol, rollator och toalettförhöjning genom oss. Ring och boka! Som medlem i någon av våra föreningar har du 10% på hela köpet. (gäller ej uthyrning) Välkommen att besöka oss! Birgitta och Britt-Marie